Zahraniční zastoupení CzechTourism pro Skandinávii ve spolupráci s Czech Convention Bureau zahájilo letošní sezónu prezentací Česka na prestižním MICE&B2B workshopu TravelMatch 2025 v Oslu. Akce, která se konala v první polovině ledna, přilákala na dvě stovky norských nákupčích – profesionálů působících v cestovním ruchu. Tuzemsko se jim představilo v roli Destinace roku.
Čeští partneři představili komplexní nabídku
„Díky tomuto titulu jsme mohli na TravelMatch přizvat více než desítku českých partnerů z řad hotelů, DMC agentur, zástupců vybraných turistických cílů a regionálních convention bureau. Tento široký mix umožnil představit Česko jako komplexní destinaci, která nabízí vše – od konferenčních prostor až po jedinečné zážitky,“ vyzdvihuje ředitelka Odboru produktového managementu, výzkumu a B2B spolupráce agentury CzechTourism Tereza Hofmanová.
Na akci se představili například Prague Convention Bureau, Ostrava Convention Bureau, hotely Ambassador Group, CPI Hotels, Ensana, Holiday Inn a Le Hotels Group. Mezi DMC agenturami byly CT agency, Key Travel, Time Change, DMC Prague, DZK Travel, Scandi Travel a také zástupci Prague Boats a Pilsner Urquell Experience.
Interaktivní přístup jako cesta ke zvýšení zájmu o ČR
Prezentace tuzemska na workshopu zahrnovala i obědový seminář pro vybrané partnery. Zúčastnilo se ho přes šest desítek odborníků, kteří díky této akci dostali jedinečnou šanci navázat nové obchodní kontakty.
„TravelMatch je pro nás klíčová akce, které se pravidelně účastníme každý rok. Letos jsme na základě ocenění Destinace roku dokázali ještě více zviditelnit Česko a představit jeho turistické atraktivity širšímu publiku,“ doplňuje ředitelka Zahraničního zastoupení CzechTourism pro Skandinávii a Finsko Lucie Vallin.
Během semináře přítomní soutěžili v interaktivním Kahoot kvízu zaměřeném na české destinace. Tento formát vzbudil velký zájem a vítězové získali, díky podpoře českých partnerů, pobyty v Česku.
Česká republika, kam se podíváš
Logo VisitCzechia se objevovalo na hlavním plátně kongresového centra, na taškách, jmenovkách a v brožurách, které obdrželi všichni účastníci. V prostorách Oslo Congress Centre byly navíc k vidění propagační spoty představující Česko jako atraktivní turistickou destinaci, která má opravdu co nabídnout a rozhodně stojí za návštěvu.
Plány do budoucna
Zahraniční zastoupení CzechTourism pro Skandinávii pokračuje v šíření povědomí o Česku a plánuje další významné B2B akce v regionu. V následujících týdnech se zapojí do workshopu Travel News Market v Kodani a regionálního workshopu v Göteborgu.
CzechTourism/ gnews – RoZ